Sunday 26 February 2012

Alright people, today I'm not gonna rant about stuffs kay ? I got something to tell someone, so this post is just a way of me sending my message to her, in chinese. Well, because she's not good in English. Sorry but I'll write a proper post tomorrow :)




爱人 <3 ,


并没有所谓的他人,我现在只喜欢你,我是说真的. 我不喜欢张扬,所以我跟我朋友说我是单身,所以随便写了几个post. 不要胡思乱想,因为我说过我不会喜欢别的女生.除非你变心勒,否则我依然是你的爱人.我们这段感情并不用海枯石烂,天荒地老,并不需要永远,最重要的是,现在的我正爱着你.或许吧,你不相信我,我不怪你 :) 要开始一段远距离恋爱时,我早就做好心理准备.对不起我竟然给不到你安全感,是我不对. 我现在在这里誊清,不必多说,我只想说 :" 对不起,我爱你,没别人,就是你." 



No comments:

Post a Comment